czwartek, 3 kwietnia 2008

Za mało czasu…

Za mało na wszystko co by się chciało zrobić … za mało by jeszcze pogodzić to z obowiązkami i relaksem np przy komputerze …

Teraz wiosna, pogoda coraz lepsza … coraz cieplej … i ogród wzywa … ale to akurat lubię … grzebanie się w ziemi zawsze lubiłam … żeby teraz akurat tylko pogoda się nieco poprawiła …

A że jest wiosennie, to w mojej głowie znowu powstały nowe projekty, nowe pomysły robótkowe …

Żeby nie zapomnieć a i z czystej ciekawości … zaczynam próbować wszystko co wymyślę … znowu powstało kilka próbek i już konkretnych robótek … kurcze kiedy ja to pokończę ? :P

A najgorsze, że nie bardzo mi idą te dłubanki teraz … ech … żeby to tak nie usypiało :D

Moja mama to ma energię do dziergania …znowu skończyła piękny sweter… jak zrobię zdjęcie to go tu wstawię … niech będzie chociaż coś nowego od niej :)

1 komentarz:

  1. persjanka
    5 kwietnia 2008 o 06:44

    czekam na zdjecia…zagladam tu codziennie jestem ciekawa coz tam twoja mama wydziergala…pozdrawiam ania

    ---

    Eva712
    5 kwietnia 2008 o 08:00

    To fakt trzeba brać się za porządki w ogrodzie!!!Mój mnie trochę denerwuje,bo sporo w nim cienia i słabo rosną roślinki…Czekam na zdjęcie sweterka.Pozdrawiam.Ewa

    ---

    eve-jank
    5 kwietnia 2008 o 14:20

    Ewo czekam z niecierpliwością na zdjęcia nowych prac Twoich i Twojej mamy-pozdrawiam serdecznie

    ---

    mnika_g
    11 kwietnia 2008 o 15:31

    Czekam na zdjęcia, bo myślę, że jak zwykle pomysły będą rewelacyjne.

    ---

    Viola
    12 kwietnia 2008 o 20:24

    śliczny jest ten sweterek :)))

    OdpowiedzUsuń