poniedziałek, 28 stycznia 2008

Opis szydełkowego warkocza.

Odpowiadam na pytanie dotyczące mitenek z szydełkowym warkoczem …”jak się to robi”… :)

To są po prostu słupki reliefowe … uważam, że warkocz robiony tym wzorem wychodzi równie dobrze jak robiony na drutach. Mogę to stwierdzić wizualnie tylko, bo na drutach j e s z c z e :) nie umiem zrobić warkocza ……( bo nie próbowałam :) )

Zamieszczam zdjęcie wzoru z Diany ekstra -


wzory na szydełko, zeszyt 4/2007


Wczoraj przejrzałam zapasy cienkich nitek … byłam pewna, że mam ” Maksi ” :)

…mam , ale ” Eldorado ” :) ………….. wieczorem już zaczęłam ażurową spódnicę. Do upałów może i skończę. Nitki cieniutkie , szydełko też … jak robię dłużej , to mnie bolą oczy…..

1 komentarz:

  1. hrabina
    28 stycznia 2008 o 23:09

    podziwiam za pomysłowość podczas tworzenia wszystkich tych rzeczy.
    czapka czerwono-czarna - śliczna.
    BYc może wykorzystam kiedyś, jeśli pozwolisz, Twój przepis na mitenki.

    pozdrawiam


    ---

    eva712
    29 stycznia 2008 o 17:24

    Moja wścibska ciekawość została zaspokojona.Też myślę już o letnich ciuszkach.Świetny pomysł z tym spiralnie zakręconym wzorem na czapkę!!!Pozdrawiam.Ewa


    ---

    haneczka81
    30 stycznia 2008 o 09:12

    ale super te mitenki, chyba przez ciekawość zaraz wypróbuję ten wzór, super

    OdpowiedzUsuń