sobota, 23 lutego 2008

(Przed)świąteczny przerywnik.

Właśnie … Wielkanoc zbliża się nieuchronnie … no, jeszcze trochę czasu zostało … a ja już tradycyjnie nic na świąteczne tematy nie tworzę …

Ale w tym roku jednak mam coś , co akurat jest w trakcie roboty ( pytanie : czy skończę na czas ? :) )

Zdecydowałam się na serwetki czy raczej podkładki … na przykład pod filiżankę dobrej kawy w świąteczne popołudnie …..

… nitka to “maksi” .


pomysł złożony z kilku serwetek …



… ta jeszcze w trakcie pracy :P


…a to na serwetkach odpoczywa mój Izydor :

… niedźwiadek ma rodzeństwo :) …cała rodzinka jest autorstwa mojej córki.

1 komentarz:

  1. Viola
    24 lutego 2008 o 16:42

    Śliczne będą te podkładki pod filiżanki :))


    ---

    Eva712
    25 lutego 2008 o 12:44

    Bardzo podobają mi się takie zagęszczane wzory .Pozdrawiam.Ewa


    ---

    slonecznik61
    26 lutego 2008 o 09:02

    Piękne!!A mi się też nic świątecznego nie chce…Jedynie nową serwetkę do koszyka sobie dziergam;)!
    A córcia zdolniacha!!


    ---

    eve-jank
    27 lutego 2008 o 09:16

    Śliczne te serweteczki.Misio córci kochany.


    ---

    slonecznik61
    29 lutego 2008 o 11:18

    Zapraszam do blogowej zabawy!!Zajrzyj do mnie!


    ---

    Dalila
    9 marca 2008 o 00:31

    Misiak jest prześwietny !!!!!


    ---

    Zygfryd
    15 kwietnia 2008 o 20:23

    Bardzo sympatyczne są Twoje serwetki, głównie poprzez prostotę, która powinna towarzyszyć zawsze takim okazjonalnym pracom. Często nie jest to zauważane. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń