środa, 26 grudnia 2007

Ach, te święta…..

…drugi dzień Świąt…rety jak szybko minęły…szkoda……..tyle zabiegów , tyle przygotowań …ale najlepsza z całych Świąt jest Wigilia.

Przyznaję się…dla mnie prawdziwe Święta to kilka dni przed Wigilią i sam dzień 24 grudnia….wtedy najmocniej odczuwam magię Bożego Narodzenia……..uwieńczeniem tego czasu jest wyjście w nocy na Pasterkę. Tym razem dla mnie nie było to zbyt wielkim przeżyciem…w tym roku nie wyszłam z domu prawie z godzinnym wyprzedzeniem i już niestety nie dostałam się do kościoła ( pierwszy raz w życiu !!!)….musiałam stać przed wejściem…co z kolei powinno cieszyć ze względu na tłumy ludzi……

1 komentarz:

  1. eve-jank
    3 stycznia 2008 o 09:47

    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2008 -pozdrawiam


    ---

    eliszeba
    3 kwietnia 2008 o 13:05

    Wszystko jest prześliczne i ze smakiem. Niestety ogladałam , aby podejrzeć wzory, a nie kupić. Czuje się - że jest to robione - dlatego, że się to bardzo lubi. Życzę nowych pomysłów i pozdrawiam.


    ---

    Ewa
    3 kwietnia 2008 o 13:22

    Dziękuję bardzo, miło czytać takie opinie :)

    OdpowiedzUsuń