piątek, 14 grudnia 2007

Koniec diety i nowy zakup.

Niedługo , bo 23 grudnia kończę dietę z Vitalii…zostało więc dokładnie 10 dni…Moja waga docelowa była ustalona na 65 kg…dzisiaj mam 65,9 kg czyli prawie mi się udało…jeszcze mam kilka dni :P

Żeby się wspomóc fizycznie( w ćwiczeniu nie jestem mocna a wręcz leniwa) kupiłam sobie mały sprzęcik :D …kupiłam twister


Podobno wystarczy ćwiczyć 15 minut dziennie i będą już widoczne efekty. W czasie ćwiczenia nogi stoją nieruchomo a pracuje talia, to co nad nią i biodra. Dobre dla siedzących większą część dnia.

Przygotowania przedświąteczne u mnie w pełnym toku, zresztą tak jak wszędzie :D Okna już prawie pomyte, firanki zmienione, ciasteczka się piecze ( konkretnie to na razie piecze córka…robi to świetnie :P ) choinkę będziemy ubierać przed wigilią…

A teraz, tak przedświątecznie…najświeższa, tegoroczna piosenka przyjaciół karpia z radiowej “Trójki” :D

Przyjaciele Karpia - Karp 07

1 komentarz:

  1. eve-jank
    14 grudnia 2007 o 16:18

    Pozdrawiam i bardzo się cieszę że masz takie świetne efekty..

    ---

    Viola
    16 grudnia 2007 o 17:16

    Super stronka :)) dawno nie zaglądałam na blogi wiadomo praca w hanmdlu przed świętami pochłania straszną ilość czasu, ale po nowym Roku bedzie troszke odpoczynku wiec nadrobię wszystkie zaległości w blogowaniu. Pozdrawiam cieplutko Viola.

    ---

    Viola
    16 grudnia 2007 o 17:16

    Super stronka :)) dawno nie zaglądałam na blogi wiadomo praca w handlu przed świętami pochłania straszną ilość czasu, ale po nowym Roku bedzie troszkę odpoczynku wiec nadrobię wszystkie zaległości w blogowaniu. Pozdrawiam cieplutko Viola.

    ---

    haneczka81
    21 grudnia 2007 o 23:15

    Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru
    Przyniesie Ci spokój i radość.
    Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia
    Żyje własnym pięknem,
    A Nowy Rok obdaruje Ciebie
    Pomyślnością i szczęściem.
    Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia
    Niech spełniają się wszystkie Twe marzenia.


    ---

    Eva712
    23 grudnia 2007 o 19:58

    Gdy pierwsza gwiazdka błyśnie na niebie,
    Święty Mikołaj przybędzie do Ciebie.
    Powspominacie dawne czasy,
    popróbujecie świąteczne frykasy.
    A potem odjedzie, skryje go mrok
    - lecz Ty się nie martw, bo wróci za rok!
    Wesołych Świąt.


    ---

    eve-jank
    25 grudnia 2007 o 08:47

    Zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia


    ---

    Kasia
    27 grudnia 2007 o 17:10

    proszę o wzór na te rękawiczki sa świetne…


    ---

    Eliane
    13 marca 2008 o 03:05

    Hi!!
    I loved your blog and your job.
    Congratulions!!
    Kisses!!
    Bye!!

    OdpowiedzUsuń