czwartek, 1 maja 2008

W zwolnionym tempie…

…Tak mi idą wszelkiego rodzaju robótki … aż jestem zła na siebie … czy już mi się nie odmieni ?

Pozaczynane mam większe rzeczy ale nie mogę ich zakończyć … jakoś mi się wydłuża czas ich realizacji … Żeby psychicznie “odskoczyć ” od dużych egzemplarzy, to zaczęłam się bawić w projektowanie ubrań dla barbie … dziecinne strasznie , ale mnie to mobilizuje na razie… bo szybko się robi … zrobiłam w jeden wieczór sukienkę, więc szybko skończone i widać efekt pracy ;) … jeszcze muszę dokończyć bolereczko :) i zrobię zdjęcie.

No , w sumie to nie rzuciłam wszystkiego dla lalek :P … skończyłam dwie czapeczki dla małych bliźniaczek … to zamówienie stałej klientki.

Czapeczki są kolorowe … wiosenne :)


1 komentarz:

  1. Eva712
    1 maja 2008 o 16:20

    Bardzo ładne,faktycznie wiosenne zestawienie kolorów pozdrawiam.

    ---

    Viola
    1 maja 2008 o 21:16

    śliczna czapeczka taka fajna wiosenna :)
    PS. niestety zapasy mi się skurczyły ale czas też i to bardzo odkąd wróciłam do pracy

    ---

    haneczka81
    2 maja 2008 o 12:31

    śliczne kolorki, rzeczywiście bardzo wiosenna czapeczka

    ---

    Dalila
    3 maja 2008 o 23:09

    Świetna ta czapka. Przeslicznie dobralas kolorki. Genialna. Być może odgapię od Ciebie żeby uszczęśliwić moją córeczkę taką samą :)))))))) Mam nadzieję, że się nie pogniewasz :)

    ---

    dalila
    7 maja 2008 o 22:24

    te filizanki sa w miare proste, ale usztywnianie ich to prawdziwa mordęga, a i tak nie wyjdą zupełnie takie jak sie chce. moje są krzywe troszke… :( nigdy wiecej filizanek :))))

    ---

    hrabina
    20 maja 2008 o 17:42

    czapeczka jest po prostu super!!! kolorki fantastyczne - idealnie dobrane.

    Anka

    ---

    aniołek88
    28 kwietnia 2009 o 19:59

    świetna czapeczka i super dobrane kolory,ja tez potrochu zaczynam przygode z szydełkiem

    ---

    zabawki edukacyjne
    8 maja 2010 o 16:21

    Tez kiedyś ogarniałam podobne rzeczy. Niestety teraz mam już dużo mniej czasu. Szkoda :9

    ---

    sklep z zabawkami dla dzieci
    8 maja 2010 o 17:17

    Bardzo interesujący wpis. Ze 100% pewnością wpadnę jeszcze po więcej lektury.

    OdpowiedzUsuń